Spalio 6d. 6a ir 6c klasės mokiniai dalyvavo respublikinėje nuotolinėje anglų kalbos pamokoje „Anatomy of robots: past, present and future“, kurią organizavo Šiaulių techninės kūrybos centras. Pamokos tikslas – sujungti STEAM ugdymą su anglų kalbos žinių lavinimu bei skatinti mokinius domėtis naujomis technologijomis.

Šios integruotos pamokos metu mokiniai sužinojo apie robotų istoriją, naujausias ir aktualiausias robotikos tendencijas moksle, technologijose, versle ir mūsų kasdieniame gyvenime. Interaktyvioje pamokoje mokiniai atliko teksto suvokimo ir klausymo užduotis. Pamokos turinys buvo pateikiamas anglų kalba, todėl pamokos metu mokiniai ne tik lavino anglų kalbos žinias, bet tuo pačiu metu sužinojo ir apie naujausių technologijų tendencijas.

Vienas iš pamokos segmentų buvo skirtas robotų istorijai. Mokiniai sužinojo, kaip robotika prasidėjo nuo senųjų mechaninių žaislų, kurie buvo pirmas žingsnis link moderniųjų robotų. Išsiaiškino, kaip per dešimtmečius robotika sparčiai plėtėsi ir evoliucionavo.

Kitas svarbus pamokos aspektas buvo skirtas robotams pramonėje. Mokiniai sužinojo, kad robotai ne tik atlieka didelį vaidmenį gamybos procesuose, bet taip pat sumažina darbuotojų fizinį krūvį ir padeda pagerinti gamybos efektyvumą.

Galiausiai pamoka leido mokiniams pažvelgti į robotikos ateitį. Jie sužinojo apie naujausias robotikos technologijas, tokias kaip dirbtinio intelekto naudojimą ir autonominių robotų vystymąsi.

Respublikinė anglų kalbos pamoka „Anatomy of Robots: Past, Present and Future” buvo ne tik informatyvi, bet ir praktiška. Mokiniai ne tik sužinojo daug įdomių faktų apie robotiką, bet ir tobulino savo klausymo suvokimo įgūdžius.

 

Anglų kalbos ir informatikos mokytoja Vaida Jasilionienė