Kasmet, baigiantis mokslo metams, mokykloje vyksta pradinių klasių mokinių tiriamųjų darbų pristatymai. Tyrinėdami mokiniai pritaiko dalyko žinias, ugdosi kritinį mąstymą, problemų sprendimą, stiprina pažinimo kompetenciją, kuri augina smalsų žmogų.
1-2 klasių tiriamųjų darbų pristatyme dalyvavo 9 mokiniai. Jie pristatė 6 tiriamuosius darbus: „Kaip juntame skonį?“, „Atmosferos slėgis“, „Ar klasėje užsiauginsime musių ir uodų?“. Du mokiniai tyrinėjo obuolį, jo reakciją su skysčiais ir papasakojo, kodėl sveika valgyti obuolio sėklas.
3-4 klasių mokinių tiriamieji darbai buvo sudėtingesni. Mokiniai parengė 11 pristatymų. Jauniesiems tyrėjams nestigo gerų idėjų: trečiokas Mantas tyrinėjo mielių poveikį tešlai, įdomus Beno pasakojimas apie tai, kaip padaryti lavos eksperimentą. Deimantas pasakojo, apie metalinį šveistuką, kuriuo galima padidinti temperatūrą. Buvo įdomu sužinoti, kaip pasidaryti magiškų sėklų. Ketvirtokai kėlė hipotezę – ar galima išmatuoti elektrą vaisiuose ir daržovėse, maišė aliejų su vandeniu, sudomino Aleksandros tyrimas apie būdus, nutildančius telefoną.
Džiugu, kad mokytojų paskatinti mokiniai tyrinėjo, patys sugalvojo įvairių ir įdomių temų, kėlė hipotezes ir aktyviai dalyvavo.
Pradinių klasių mokytoja Rima Viederienė